Nacházíte se na webové stránce LR partnera 288105 Mgr. Eva Nezavdalová. Toto nejsou oficiální internetové stránky společnosti LR HEALTH & BEAUTY SYSTEMS, s.r.o.

Uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:       www.zdravi-darky.cz

Společnost:                     Mgr. Eva Nezavdalová, www.zdravi-darky.cz

Se sídlem:                        Na Měkovině 618, Kolín, 280 02

IČ:                                      09195939

E-mailová adresa:          nezavdalova@gmail.com

Telefonní číslo:               +420 775 154 193

 

(*Následující požadované údaje doplní zákazník-spotřebitel)

Spotřebitel-zákazník

*Jméno a příjmení:        

*Poštovní adresa:          

*Telefonní číslo:

*E-mail:                            

*Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den, dne*:………………………………………… jsem ve Vašem obchodě www.zdravi-darky.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:

*Důvod vrácení zboží (zboží může být vráceno i bez udání důvodu):

Zboží je nefunkční

Zboží mi nevyhovuje

Neodpovídá popisu

Výměna zboží:

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

 

(*Následující požadované údaje doplní zákazník-spotřebitel, nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte)

*Datum objednání:…………………………../  *Datum obdržení:…………………………………..

 

*Číslo objednávky:……………………………………………………………………………….

 

*Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány

způsobem:……………………………………a budou navráceny zpět způsobem………………

 

*V případě převodu na účet, prosím uveďte číslo účtu:…………………………………………….

 

*Jméno a příjmení spotřebitele:

 

*Poštovní adresa spotřebitele:

 

*E-mail:                                                                                 

 

*Telefonní číslo:

 

* V…………………………   *Dne, datum: ………………………………..


______________________________________

*Jméno a příjmení spotřebitele, podpis

 

Seznam příloh:

  1. *Faktura za objednané zboží číslo: ………………………………………….

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem  /např. výpis z bankovního účtu, nebo potvrzení o převodu platby/

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil, nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme za běžné opotřebení věci, či za odlišné barevné provedení věci od fotografie z eshopu www.zdravi-darky.cz

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Prosím POZOR, pokud vracíte část uskutečněné zakázky a tímto dojde k porušení podmínek nároku některé slevy či bonusu (dopravné zdarma, množstevní sleva, dárek k nákupu), budou takto získané výhody odečteny z ceny vráceného výrobku . Pokud tedy např. vracíte některé zboží ve 14-ti denní lhůtě a jejím vrácením dojde k snížení hodnoty zakázky pod 2000 Kč, bude Vám z hodnoty vráceného zboží odečteno dopravné nebo např. odečtena částka za dárek - pokud nebude vrácen současně s vráceným zbožím).

 

Děkujeme za dodržení podmínek.

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení