Uplatnění reklamace
Formulář pro uplatnění reklamace
Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.zdravi-darky.cz
Společnost: Mgr. Eva Nezavdalová, www.zdravi-darky.cz
Se sídlem: Na Měkovině 618, Kolín, 280 02
IČ: 09195939
E-mailová adresa: nezavdalova@gmail.com
Telefonní číslo: +420 775 154 193
(*Následující požadované údaje doplní zákazník-spotřebitel)
Spotřebitel-zákazník
*Jméno a příjmení:
*Poštovní adresa:
*Telefonní číslo:
*E-mail:
*Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den, dne*:………………………………………… jsem ve Vašem obchodě www.zdravi-darky.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
*Důvod vrácení zboží (zboží může být vráceno i bez udání důvodu):
Zboží je nefunkční
Zboží mi nevyhovuje
Neodpovídá popisu
Výměna zboží:
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
(*Následující požadované údaje doplní zákazník-spotřebitel, nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte)
*Datum objednání:…………………………../ *Datum obdržení:…………………………………..
*Číslo objednávky:……………………………………………………………………………….
*Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány
způsobem:……………………………………a budou navráceny zpět způsobem………………
*V případě převodu na účet, prosím uveďte číslo účtu:…………………………………………….
*Jméno a příjmení spotřebitele:
*Poštovní adresa spotřebitele:
*E-mail:
*Telefonní číslo:
* V………………………… *Dne, datum: ………………………………..
______________________________________
*Jméno a příjmení spotřebitele, podpis
Seznam příloh:
- *Faktura za objednané zboží číslo: ………………………………………….
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem /např. výpis z bankovního účtu, nebo potvrzení o převodu platby/
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil, nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme za běžné opotřebení věci, či za odlišné barevné provedení věci od fotografie z eshopu www.zdravi-darky.cz
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Prosím POZOR, pokud vracíte část uskutečněné zakázky a tímto dojde k porušení podmínek nároku některé slevy či bonusu (dopravné zdarma, množstevní sleva, dárek k nákupu), budou takto získané výhody odečteny z ceny vráceného výrobku . Pokud tedy např. vracíte některé zboží ve 14-ti denní lhůtě a jejím vrácením dojde k snížení hodnoty zakázky pod 2000 Kč, bude Vám z hodnoty vráceného zboží odečteno dopravné nebo např. odečtena částka za dárek - pokud nebude vrácen současně s vráceným zbožím).
Děkujeme za dodržení podmínek.